Odbornost a inovace

Klademe důraz na kontinuální vzdělávání našich pracovníků v oboru. Jsme proto členy významných profesních organizací:

Implantologický klub České republiky

Implantologický klub České republiky sdružuje implantology, zubní chirurgy, protetiky, parodontology, zubní praktické lékaře a další zájemce o dentální implantologii. Cílem činnosti IK ČR je především zvyšování odborné způsobilosti a odborných znalostí členů klubu.

Česká stomatologická komora (ČSK)

ČSK je nezávislou, samosprávnou, nepolitickou, stavovskou organizací. Zubní lékaře sdružuje zejména za účelem informovanosti, ochrany společných zájmů, odbornosti a etiky povolání.

European Society of Microscope Dentistry (ESMD)

ESMD je prestižní evropské sdružení zubních lékařů pracujících s operačním mikroskopem.

Komora zubních techniků ČR (KZT ČR)

KZT je profesní stavovské občanské sdružení zubních techniků. Podporuje odbornost výkonu povolání zubních techniků a způsob jeho vykonávání v souladu s obecně závaznými předpisy a jeho etikou. Podporuje oprávněné profesní zájmy svých členů.

Dnešní moderní stomatologie prochází rychlým vývojem v oblasti materiálů, přístrojů a postupů. Abychom Vám tyto unikátní vědecky ověřené technologie mohli zajistit, klademe důraz na kontinuální kvalitní vzdělávání našich pracovníků – nejen ošetřujícího teamu, ale i zdravotních sester a dalších zaměstnanců.

Naši nelékařští zdravotničtí pracovníci (zubní technici a zdravotní sestry) jsou zařazeni do systému celoživotního vzdělávání zdravotnických pracovníků MVČR (tzv. registrace). Tento systém je založen na obnovování, zvyšování, prohlubování a doplňování vědomostí, dovedností a způsobilosti zdravotnických pracovníků, což vede ke zvyšování kvality péče.

Zdravotnictví je obor, který je zatížen obrovským a stále proměnným balíkem legislativy a kontrol. Většina lékařů chápe plnění těchto nařízení jako nutné zlo a nevěnují této oblasti patřičnou pozornost. V modelu ordinace 1+1 (jeden lékař + jedna sestra) nemůže lékař stihnout profesionálně léčit a k tomu ještě po ordinační době sledovat (a hlavně v praxi naplňovat) nejnovější nařízení. Často se také již nedostává času k profesionální péči o klienty (není možné se k lékaři dovolat, nekomunikuje e-mailem, dlouhé čekání a objednací doby, …).

Řízení kvality – TQM (total quality management)

TQM není norma, ale podniková filosofie. Prolíná do všech oblastí firmy a jsou do ní trvale zapojeni všichni pracovníci. Je to trvalý  závazek kvality vůči Vám – našim klientům.

Ve Studiu 32 se lékař 100% věnuje své profesi – léči a stará se o Vaše zubní zdraví. Team „back office“ se stará o Váš maximální komfort a informovanost. Při plnění zákonných požadavků se snažíme být o krok napřed – nastavit a zajistit standardy tak, jak je vnímáme z lékařského pohledu my a ne tak, jak je „řeší“ nepružná legislativa.

Dále se v provozních aspektech snažíme zařadit i nástroje nepovinné, které nám nejen pomáhají budovat proklientský přístup, ale hlavně Vám zajistí nekompromisní kvalitu péče. Vaše přání, potřeby a očekávání jsou pro Vás neustálým a zdrojem pro inovace. Náš tým je připraven nejen naplnit, ale i předčit Vaše očekávání. Tím vším přispíváme k ochraně Vašeho zdraví.